کد خبر: ۹۱۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۲
امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته روند صعودی را تجربه کرد و با افزایش ۰.۴۱ درصدی، ۲۶،۳۵۰ (بیست و شش هزار و سیصد و پنجاه) تومان نرخ گذاری شد. قیمت طلا، اما پایین آمد.
قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۱۴۰۰/۱٢/۲۴| دلار گران شدهر اونس طلا، امروز به ۱،۹۳۳ (یک هزار و نهصد و سی و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۱.۳۱ درصدی داشته است.

 

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۴۹ درصدی، از ۱،۲۳۱،۲۰۰ (یک میلیون و دویست و سی و یک هزار و دویست) تومان به ۱،۲۲۵،۲۰۰ (یک میلیون و دویست و بیست و پنج هزار و دویست) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۴۸ درصدی نسبت به روز قبل، ۵،۳۰۸،۰۰۰ (پنج میلیون و سیصد و هشت هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۶،۳۵۰ (بیست و شش هزار و سیصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۴۱ درصدی داشته است.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۰.۳۵ درصدی، از ۲۴،۲۸۷ (بیست و چهار هزار و دویست و هشتاد و هفت) تومان به ۲۴،۳۷۴ (بیست و چهار هزار و سیصد و هفتاد و چهار) تومان رسید.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

یورو در بازار آزاد، امروز به ۲۸،۷۳۷ (بیست و هشت هزار و هفتصد و سی و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۴۱ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل، با ۱۴۳ تومان افزایش، ۳۴،۳۷۰ (سی و چهار هزار و سیصد و هفتاد) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

همچنین درهم امارات (حواله) بدون تغییر نسبت به روز قبل، ۷،۱۶۰ (هفت هزار و یکصد و شصت) تومان معامله شد.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۲۰،۶۷۹ (بیست هزار و ششصد و هفتاد و نه) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ نیم سکه

در حوزه قیمت سکه هم نیم سکه، امروز به ۷،۳۰۰،۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۶۴ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه بدون تغییر نسبت به روز قبل، ۴،۱۱۰،۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و ده هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲،۲۴۰،۰۰۰ (دو میلیون و دویست و چهل هزار) تومان قیمت خورد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: